Počty webových adres, stránek, prohlížečů a dalších obsahů vytvořených na internetu každým dnem stoupá k závratným číslům. Zviditelnit svůj malý kousek virtuálního prostoru se tak může zdát nemožné. Lidé často od svých záměrů vytvořit vlastní web upouštějí ještě před začátkem, poněvadž už předem předpokládají neúspěch.
Proslavit se na internetu, ve smyslu upozornění na svoji tvorbu či obsah, nemusí být ovšem takovým problémem. Existuje několik spolehlivých zásad a doporučení, jež návštěvnost spolehlivě zvýší o desítky procent.
Buďte dobře vidět
Reklama na internetové e-shopy nemusí být vždy a nutně vtíravá a nepříjemně otravná. Snažte se co nejvíce přizpůsobit spotřebitelům a cílové skupině, na kterou se zaměřujete. Například, pokud cílíte na lidi mladších věkových kategorií, řekněme do třiceti pěti let, využijte výrazně sociální sítě. Reklama se zde dá předplatit za pár set korun, stránku e-shopu zde ale vytvoříte úplně zdarma. Pro vaše spotřebitele bude daleko výhodnější sledovat novinky přes sociální síť, která je následně přesměruje na vaše stránky.
S tímto pravidlem souvisí ovšem i další kritéria. Ne tak známým prostředkem je tak zvaná SEO optimalizace stránek . V podstatě jde o to, aby byl web nejen přehledný, ale především snadno vyhledatelný. Je známým faktem, že pokud se stránka ve vyhledávači neobjeví na první stránce, uživatel se k ní většinou vůbec nedostane.
Přehlednost je základ úspěchu
Pokud internetový uživatel navštíví vaše stránky, bude se pravděpodobně řídit podle určitých faktorů, které ovlivní nejen jeho aktivitu na webu, ale také dobu, kterou zde stráví. Dokážete-li poupravit obsah a především vzhled stránek tak, aby byl co nejpřehlednější, podaří se vám zde přilákat také více lidí.
Především se nebojte z počátku zainvestovat do stránek určitý obnos. Mizerně provedené stránky často naprosto ztrácí účinnost, pokuste se jim tedy vyvarovat.